کد خبر: ۹۱۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۶
نماینده مردم اهواز در مجلس دهم گفت:‌ پس از انقلاب شاهد جهش علمی و نخبه‌پروری در حوزه‌های مختلف بودیم که این جهش علمی باعث شده تا بسیاری از نیازهای ما که پیش از انقلاب توسط خارجی‌ها تأمین می‌شد، امروز توسط نیروهای داخلی تأمین شود.

انقلاب اسلامی؛ جهش علمی، نخبه‌پروری، تمدن اسلامی| روستاییانی که حق رأی نداشتند امروز به مناصب بالا می‌رسندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جواد کاظم‌نسب نماینده مردم اهواز در مجلس دهم در گفت‌وگو با  فارس، با تبریک ایام دهه فجر گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی جهش و پیشرفت علمی و نخبه‌پروری است.

وی افزود: بسیاری از نیازهای ما که پیش از انقلاب توسط خارجی‌ها تأمین می‌شد، امروز توسط نیروی انسانی نخبه خودمان تأمین می‌شود. 

نماینده مردم اهواز در مجلس دهم اظهار داشت: پیش از انقلاب حتی کار آب و فاضلاب و نصب لوله‌ها در این بخش توسط شرکت‌های کره جنوبی انجام می‌شد و یا دکل فشار قوی برق را از رومانی به کشورمان وارد می‌کردند، اما حال همین نیازها و حتی مسائلی در سطح بالاتر بحث پزشکی، موشکی و... توسط نیروهای داخلی تأمین می‌شود.

کاظم‌نسب خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف هستیم که این خود از ثمرات انقلاب اسلامی و از نمونه‌های جهش علمی در کشور است.

وی افزود: پیش از انقلاب یک روستایی هیچ‌گاه نمی‌توانست به رده‌های بالای حکومتی برسد و وقتی هم که انتخاباتی می‌شد، کدخدای ده شناسنامه روستائیان را می‌گرفت و پس از اینکه به اسم آنها رأی داده می‌شد، بعضاً شناسنامه‌ها را پس می‌فرستاد و بعضاً هم خیر، اما امروز من به عنوان یک روستایی توانستم در چهار دوره نماینده مردم در شوراهای اسلامی باشم و پس از آن نیز به عنوان نماینده مردم اهواز به مجلس راه یابم. 

وی اظهار داشت: امروز عرصه برای فعالیت و رشد باز است و کسی مانع رشد یک فرد نیست و حتی یک روستایی می‌تواند به مدارج بالای علمی و یا مناصب شغلی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: